Onze mensen
Cora Toth
Cora Toth (1965) is sinds 2002 werkzaam als office manager bij Apek Administraties. Cora is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het office. Zij doet onder andere de planning van de aangiften, onderhoudt contact met de klanten en is de secretaresse van Bert en Eimert van der Vliet.
Na een opleiding aan de Hotelschool te Den Haag is Cora gaan werken als secretaresse bij Bakkenist, Spits en Co te Amsterdam. Vervolgens heeft zij gewerkt als secretaresse/office manager bij de Piers Groep te Leerdam, Van Eijk Asbestsanering te Leiden en Fint Automatisering te Leiden.
In haar vrije tijd kookt Cora graag en is ook hardlopen een van haar hobby’s. Cora is getrouwd en heeft een zoon. De vakanties brengt zij graag door in Portugal.
U kunt Cora Toth bereiken via:
E-mail: c.toth@apek.nl
telefoon: 071 – 5235588
Karin Beij
Karin Beij (1967) is in 1996 in dienst gekomen. Per toeval kwam Karin na wat omzwervingen bij Apek Administraties terecht. Na een (financieel-) administratieve vooropleiding is zij opgeleid tot boekhoudster. Karin begeleidt de andere boekhouders en stagiaires. Karin boekt en controleert boekhoudingen, maakt en controleert jaarwerk en aangiftes.
Karin vult haar vrije tijd met haar man en kinderen en is actief als penningmeester in het dagelijks bestuur van American Football team Lightning Leiden.
U kunt Karin Beij bereiken via:
E-mail: k.beij@apek.nl
telefoon: 071 – 5235588
Arnold Overdijk
Arnold Overdijk (1966). Sedert 01-12-2007 werkzaam bij Apek administraties. Voordat hij aan de slag ging bij Apek administraties is hij van 1985 tot 1988 werkzaam geweest op de afdeling boekhouding van de ANWB te ’s-Gravenhage. Na zijn dienstverband bij de ANWB is hij in dienst getreden bij DCP financieringen te Rijswijk, na 2 jaar in dienst te zijn geweest op de financiële administratie aldaar is hij in 1990 overgestapt naar Unity Industry B.V. te Leiden. Bij Unity Industry B.V. is hij, als boekhouder in dienst geweest van 1990 tot 2007, na het faillissement is hij bij Apek Administraties in dienst getreden.
Naast zijn werkzaamheden en gezin, besteedt Arnold veel tijd aan zijn hobby voetbal, waarin hij sedert 1991 werkzaam is als trainer.
U kunt Arnold Overdijk bereiken via:
E-mail: a.overdijk@apek.nl
telefoon: 071 – 5235588
Kimberley Jansen
Ik ben Kimberley Jansen. Op mijn 18e ben ik fulltime gestart via Manpower bij een Ingenieursbureau op de financiele afdeling. Mijn eerste werkzaamheden waren de tijdadministratie en nog wat administratieve werkzaamheden, hier was ik zo’n 2 jaar verantwoordelijk voor. Na 2,5 nam Jacobs Nederland B.V. mij in vaste dienst en liet mij groeien binnen de crediteurenadministratie. De tijdadministratie werd vervolgens door iemand anders overgenomen en ik legde de focus op crediteuren en grootboek.
Na 9,5 jaar met veel plezier gewerkt te hebben voor een multinational, brak de tijd aan om het roer om te slaan en voor échte ontwikkeling te kiezen binnen de boekhouding. Apek Administraties bood mij deze kans en heb deze kans met beide handen aangepakt.
In mijn vrije tijd hou ik ervan om nieuwe plekken te ontdekken in binnenland en buitenland. Ik probeer zoveel mogelijk stedentrips te plannen per jaar. Lezen werkt voor mij ook heel ontspannend, romans ben ik gek op!
Martijn Vink
Martijn Vink (1980). Sinds 01-07-2017 weer werkzaam bij Apek administraties. Tijdens zijn studie bedrijfseconomie aan de Hogeschool van Utrecht heeft hij namelijk al bij Apek Administraties gewerkt. Na het afronden van zijn studie in 2002 is Martijn begonnen bij Arenthals Grant Thornton (nu: Grant Thornton) te Gouda. Na 4 jaar heeft hij besloten dat het vak van accountant niet bij hem past en is weer bij Apek Administraties gaan werken van 2006 tot en met 2013. Wanneer de kans zich voor deed om als controller aan de slag te kunnen gaan heeft Martijn van 2013 tot 2016 bij Vanclaes en SDB Groep te Alphen aan den Rijn gewerkt. Na een korte uitstap van 2016 tot en met juni 2017 bij Of Course Belastingadviseurs in Houten is hij vervolgens op 1 juli 2017 terug gekeerd bij Apek Administraties.
Martijn zijn werkzaamheden bestaan voor namelijk uit het samenstellen van jaarrekening en het verzorgen van de bijbehorende aangiftes. Daarnaast is hij regelmatig bij klanten aanwezig om de volledige administratie te verzorgen, managementrapportages op te stellen of om bijvoorbeeld de accountantscontrole voor te bereiden en te begeleiden. Door zijn kennis en ervaring behoren ook complexere consolidaties of het begeleiden van verandering van administratieve systemen tot werkzaamheden waarvoor je prima bij Martijn terecht kunt.
In zijn vrije tijd speelt Martijn bastuba bij een orkest en in verschillende gelegenheidskappellen. Daarnaast is hij in de zomer regelmatig op de Vinkeveense Plassen te vinden om als schipper groepen te begeleiden op historische zeilschepen. Verder is hij actief als bestuurslid van de Stichting Huttenbouw Alphen aan den Rijn om jaarlijks zo’n 600 kinderen een fantastische huttenbouw week te kunnen laten beleven.
U kunt Martijn Vink bereiken via:
E-mail: m.vink@apek.nl
Telefoon: 071-5235588
Simon Joubij
Simon Joubij (1991) is sinds 01-12-2016 werkzaam bij Apek administraties. Naast zijn werkzaamheden bij Apek, is hij bezig met de opleiding SPD bedrijfsadministratie. Voor dat hij hier in dienst kwam is hij al 2 jaar werkzaam geweest bij een ander administratie kantoor. In zijn vrije tijd voetbalt Simon in de selectie van DOCOS.
Bert van der Vliet
Bert van der Vliet (1955) is na zijn middelbare schoolopleiding bij accountantskantoor Planje te Voorschoten (1975-1994) gaan werken alwaar hij middels avondstudies zijn vakbekwaamheid heeft uitgebreid. De laatste jaren was hij daar kantoorleider van het kantoor in Wassenaar.
Vanaf 1991 werkt hij tevens als vennoot ( Apek Administraties) in de gezamenlijke praktijk met zijn broer en hebben zij het kantoor zien uitgroeien tot thans een 7-tal medewerkers.
Bert zijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het controleren van samengestelde jaarrekeningen en het fiscale vervolgtraject daarvan alsmede de pre-accountants controle van administraties van middelgrote ondernemingen alsmede het adviseren op elk gebied waar de cliënten vragen over c.q. advies nodig hebben.
Tevens is het relatiemanagement een van zijn uitdagende taken en heeft hij de dagelijkse leiding van het kantoor.
In zijn vrije tijd was Bert van der Vliet gedurende 6 jaar de administrateur alsmede de penningmeester van de Stichting Eredivisie Basketball BS Leiden. Deze stichting speelt professioneel basketball op eredivisie niveau. De resultaten van de afgelopen jaren zijn onder andere het 2 x winnen van de landsbeker, het 2 x winnen van de Supercup, het bereiken van de 2 e ronde in de EuroChallenge en als kers op de taart uiteraard het behalen van het landskampioenschap op 29 mei 2011 in de 7 e wedstrijd van een best of seven serie met in die 7 e wedstrijd een 3-tal overtimes en een uiteindelijke winst met 1 punt om af te sluiten met een toetje in de vorm van het landskampioenschap seizoen 2012-2013.
Daarnaast probeert Bert nog wat tijd te vinden voor de golfsport en uiteraard zo af en toe een motorrit richting de bergen.
U kunt Bert van der Vliet bereiken via:
E-mail: info@apek.nl
telefoon: 071 – 5235588
mobiel: 0653 – 781076
Greet Erades
Greet Erades (1955) is sinds 2001 werkzaam als financieel administrateur bij Apek Administraties. Na de MAVO heeft zij negen jaar in het St. Elisabeth Ziekenhuis als administratief medewerker Röntgenafdeling gewerkt. Na 18 jaar bij de Fortisbank te hebben gewerkt heeft Greet de overstap gemaakt naar APEK.
In haar vrije tijd doet ze graag aan Aqua Aerobic/Joggen, en geniet ze van haar 3 kleinkinderen. Greet is secretaresse bij de Stichting Taptade, en gaat ieder jaar begin augustus als reisleidster mee naar The Edinburgh Military Tattoo.
U kunt Greet Erades bereiken via:
E-mail: g.erades@apek.nl
telefoon: 071 – 5235588
Marsja Kleine
Marsja Kleine ( 1975) is moeder van 3 kinderen. Sinds 1 februari 2006 werkzaam bij Apek Administraties als financieel administrateur en verricht daarbij licht ondersteunende werkzaamheden voor Cora de office manager. Na de HAVO is zij begonnen als receptioniste/telefoniste bij een autobedrijf, waar zij in de praktijk de administratieve werkzaamheden heeft geleerd, daarbij heeft zij haar secretaresse-diploma behaald in de avonduren.
In haar vrije tijd onderneemt ze graag dingen met haar gezin, maar motorrijden, wandelen, fietsen en hardlopen en het liefst in combinatie met een weekendje weg behoren ook tot haar favoriete bezigheden.
U kunt Marsja Kleine bereiken via:
E-mail: m.kleine@apek.nl
telefoon: 071 – 5235588
Eimert van der Vliet
Eimert van der Vliet (1963) is na zijn middelbare school opleiding bij accountantskantoor Planje te Voorschoten (1982-1991) gaan werken alwaar hij middels avondstudies zijn vakbekwaamheid heeft uitgebreid. Vanaf 1991 werkt hij als vennoot (Apek Administraties)in de gezamenlijke praktijk met zijn broer en hebben zij het kantoor zien uitgroeien tot een 7-tal medewerkers.
Eimert zijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het samenstellen van jaarrekening dan wel de pre-accountants controle van administraties van middelgrote ondernemingen en het verwerken van salarisadministraties. Tevens is het relatiemanagement een van zijn uitdagende taken. Voorts geeft hij dagelijkse leiding aan het kantoor.
In zijn vrije tijd houdt Eimert van lezen en van op vakantie gaan. Eind augustus van elk jaar gaat Eimert als reisleider met een bus vol participanten naar de Edinburgh Military Tattoo tijdens het grote culturele festival in de Schotse hoofdstad. Tijdens deze dagen is hij iets moeilijker te bereiken. Ook is hij gedurende de 3 October viering in het Leidse te vinden als commissaris van de Evenementencommissie en kan je hem beter op 4 oktober met rust laten.
U kunt Eimert van der Vliet bereiken via:
E-mail: ek.vandervliet@apek.nl
telefoon: 071 – 5235588
mobiel: 0653 – 781073
Edwin van Gent
Edwin van Gent (1968) is na zijn VWO-opleiding bij accountantskantoor Planje te Voorschoten (1987-1994) gaan werken alwaar hij middels avondstudies (PD en MBA) zijn vakbekwaamheid heeft uitgebreid. Vanaf 1994 werkt hij bij Apek Administraties. Edwin zijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het samenstellen van jaarrekening dan wel de pre-accountants controle van administraties van middelgrote ondernemingen en het verwerken van salarisadministraties. Tevens behoort de kantoorautomatisering tot zijn takenpakket.
In zijn vrije tijd houdt Edwin van koken en televisiekijken (meestal sport). Zelf is hij ook zeer sportief en gaat graag motorrijden, tafeltennissen en fietsen (wielrennen). Op 7 juni doet hij wederom mee met de Alpe D’Huzes.
U kunt Edwin van Gent bereiken via:
E-mail: e.vangent@apek.nl
telefoon: 071 – 5235588
Nathalie Revis
Sinds 1 april 2021 ben ik als financieel medewerker lid geworden van de hele gezellige Apek-familie! Na het afronden van mijn HBO Office-management heb ik verschillende administratieve functies uitgeoefend zowel bij commerciële organisaties als bij de overheid. Tussen 2005 en 2008 bracht ik, vanwege de baan van mijn man, een paar jaar in het buitenland door. We vertrokken met z’n tweeën en kwamen met z’n drieën terug.
Bij terugkomst ben ik voor mijn broer gaan werken die net voor zichzelf was begonnen. Mijn hoofdtaak toen was het opzetten van de backoffice. Dat was flink pionieren en ontzettend divers, maar ook heel leerzaam. Na 12 jaar werd het echter tijd voor iets nieuws en kwam ik bij Apek terecht. Ik had nooit kunnen denken dat ik met zoveel plezier naar werk zou gaan!
John Zonderop
John Zonderop (1957) is sinds 01-01-2020 werkzaam bij Apek Administraties. Hij is als herintreder binnen gekomen, nadat hij er al een carrière op had zitten. Begonnen op een kantoor, wat vergelijkbaar was met Apek. Na een periode bij het Gemeentelijk Energiebedrijf in Alphen aan den Rijn, is hij terecht gekomen bij het Dagblad van Rijn en Gouwe B.V. (thans AD Groene Hart) als plaatsvervangend- en later Manager Financiën & Administratie. Omdat er in “krantenland” grote reorganisaties en verschuivingen gingen plaatsvinden, werd hij Manager F&A van de Huis- aan- Huis-bladendivisie, om vervolgens het sociaal plan voor afvloeiingen van het personeel administratief te gaan begeleiden. Zijn brede ervaring kwam hem daarin goed van pas. Na een succesvolle afronding mocht hij zelf van een vervroegde uittreding gebruik maken. Het thuiszitten beviel hem echter totaal niet. Als tijdelijke kracht kon hij terecht bij de Stichting Schouwburgburgcomplex Gouda, met de bijbehorende Cinema Gouda. Door een lobby van Martijn Vink (welke op detacheringsbasis in Gouda was gekomen) werd het contact met de Apek-directie gelegd en bleken Eimert en hij elkaar eerder ontmoet te hebben tijdens een sponsordiner van ZZ Leiden. Samen met Martijn verzorgd hij nu via Apek de complete administratie voor Schouwburg en Cinema.
In zijn vrije tijd is John ook een drukbezet persoon. Hij praat veel evenementen aan elkaar als speaker, host, ceremoniemeester of hoe je het ook wil noemen en bijna nooit doe je tevergeefs een beroep op hem. 15 jaar presenteerde hij, 3 dagen vanaf het podium, de Bodegraafse Najaarsmarkt en trokken talloze artiesten aan hem voorbij, was hij initiatiefnemer en host van 32 sportverkiezingen in zijn woonplaats, is speaker bij waterpolowedstrijden in de Eredivisie dames- en heren en vaak voor Oranje, praat acties voor goede doelen aan elkaar (KiKa, Tour de Rotterdam MC Erasmus, Run4Daniël, 010 City Swim, Semmy Tournament voor hersenstamkanker, Scoren voor Suus), doet loopwedstrijden (Reeuwijkse Plassenloop,10 van Boreft, Halve Marathon Gouda), deed de Sinterklaasintocht en presenteert graag een Pubquiz voor vrienden. De waardering voor alle activiteiten kwam op 11 januari 2013, toen hij tijdens de presentatie van de sportverkiezing overvallen werd door de burgemeester en benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.
Diana van der Luit
Sinds 1 december 2014 is Diana van der Luit (1975) terug op het oude nest. Diana is reeds eerder werkzaam geweest voor Apek administraties van 1996 t/m 2001.
Daarna heeft zij veel werkervaring opgedaan bij een aantal grote bedrijven/ organisaties waaronder Economic Data Resources te Den Haag en Achmea te Leiden.
Diana is voor Apek Administraties op locatie werkzaam bij Stichting Pieterskerk te Leiden. Indien nodig is zij ook inzetbaar op het kantoor te Leiden.
Haar vrije tijd brengt ze door met haar man en twee dochters. Daarnaast is ze graag creatief bezig met het knutselen van diverse items en het opknappen van (klein)meubelen.
U kunt Diana van der Luit bereiken via:E-mail: d.vanderluit@apek.nl
Tel: 071 – 5235588
Renate van der Vliet
Ik ben Renate van der Vliet. Na mijn MBO administrateur niveau 4 ben ik gaan werken bij een makelaardij in Amsterdam op de afdeling administratie. Na een bepaalde tijd wilde ik toch meer van de werkwereld zien en ben na een korte zoektocht terecht gekomen bij decateringsbureau I4Talent, waar ik mooie opdrachten heb mogen doen. Via de detachering kwam ik in contact met Holland Indoor Plants B.V. een groothandelaar in bloemen en planten op de veiling in Aalsmeer. Ik heb daar met ontzettend veel plezier zes en half jaar gewerkt en heel erg veel geleerd!
In augustus van 2018 ben ik bij APEK gaan werken, het mooie bedrijf van mijn vader en oom. Ik ben trots dat ik nu een deel van dit team mag uitmaken!
In mijn vrije tijd hou ik van zwemmen, boksen, yoga, winkelen en niet te vergeten motorrijden! Daarnaast ben ik een familiemens, samen leuke dingen ondernemen!
Dat is voor mij erg belangrijk. Ook met vrienden op stap of thuis gezellig maken is aan mij besteed.